Gezondheid en leefbaarheid

Dwingelderveld natuurpark, fietstocht (6)maandag 27 augustus 2018 20:40

Naar een "groene" economie.
Nederland gaat voorop lopen bij de transitie naar een schone en circulaire economie.  Klimaatverandering is een feit en heeft grote gevolgen, niet alleen voor onszelf, maar juist ook voor arme landen en gebieden. Het is een zaak van recht doen en verantwoordelijkheid nemen om daar nu voortvarend mee aan de slag te gaan. Afhankelijkheid van fossiele energie is ook niet vol te houden, bedreigt onze gezondheid en maakt onze economie kwetsbaar voor invloed van buitenlandse mogendheden. Nu verduurzamen geeft ons een voorsprong in technologische innovatie en kansen op export. De ChristenUnie-SGP wil samen met ondernemers en burgers in één generatie een volledig duurzame energievoorziening realiseren. Leeflang en gezond om dat mee te maken. We promoten innovatie in de gemeenteraad, we maken energiebesparing aantrekkelijker.

Archief > 2018